İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

15 Temmuz 2015 Çarşamba

Ramazan Bayramı ve Hasbihal

"Ve onlar ki hem sana indirilene iman ederler, hem senden önce indirilene. Ahirete de bunlar kesinlikle iman ederler."

"Bunlar, işte Rabblerinden bir hidayet üzerindedirler ve bunlar işte felaha erenlerdir."
(Bakara suresi / 4ve 5.ayet mealleri) 
بسم الله الرحمن الرحيم
Allah’a hamd ve Rasulü Muhammed’e, ehl-i beytine ve ashabına salât ve selam olsun.

Bir mubarek Ramazan daha nihayete erdi. Rablerinin emrine boyun eğip nefislerini tutanlar, reyyan'a talip olanlar inşeAllah bu sabır ayını ecir hanelerine bol kazançlarla nakşettirdiler. Ve şimdi bayram onların hakkı... 

Ne tuhaftır ki ramazanda oruçtan bi haber olanlar, orucu küçümseyenler bayramı sahipleniyor. Zaten ramazan onlar için şenlik ayıydı, bayramda bu şenliğin devamı(!)
Onlar Allah'u a'lem kendilerine mühlet verilenler, azabı ertelenen ancak ihmal edilmeyecek olanlar...
Kardeşlerim artık bu sayfayı eskisi gibi güncelleyemiyorum ancak yine buralardayım, gelen yorumlar olduğunda ilgileniyorum.
 On günü aşkın bir süredir telefonum serviste ve ne zaman gelir bilmiyorum :( Bu yüzden bana ulaşmak isteyip ulaşamayan kardeşlerim merak etmesinler mail yolu ile inşeAllah bana ulaşabilirler.

Şayet okuyorsan Sevil kardeşim sana mail yolu ile ulaşmak istedim ancak mailinde problem olduğunu düşünüyorum cevap yazdı isen bana ulaşmadı, mümkünse farklı bir mail adresinden yazarsan sevinirim zira verdiğin adresten iletişim kuramıyorum, yeni bir mail adresini yorum olarak yazarsan yayınlamam adresi alırım sadece :)

Hayatımızda yeni ve büyük değişiklikler yapma arefesindeyiz ne? derseniz, şimdilik mekan değişikliği diyeyim nasipse sonrasında gelişmelerden heberdar edeyim. Bazı durumlar var ki karar verebilmek bir hayli zorluyor. Geç bulduğum ve sıcacık samimi dostluklar kurduğum canım kardeşlerimden kilometrelerce ötelere gidebilirim, onları çok özlerim biliyorum ama bazen gitmeye mecbur kalıyor insan... Müslümanın hayatında hicret vardır ve hicret kıyamete kadar yolu olan bir gidiştir, İnşeAllah Rabbe yaklaşmadır, O'nu razı etmek için dünyalık menfaatlerin bir çoğundan geçmektir, aslında hicret tevekküldür, geriye bakmamak Ahireti hedeflemektir, hicret sevdiklerinle cennet için randevulaşmaktır...
....................................
Sizlerin hepinizin de iyi olduğunuzu ümid ediyorum. Allah azze ve celle oruçlarımızı kabul buyursun, Ramazan'a veda ederken cehennemden azad olmuş, cennetlere varis kılınmış bahtiyar kullardan olmayı bizlere de nasip etsin amin. Mubarek Ramazan bayramımızı hakkımızda hayırlara vesile kılsın, İslam coğrafyasında yaşanan zulümler, acılar son bulsun, mucahid kardeşlerimiz nice fetihlere, zaferlere imza atsınlar inşeAllah.
Sözlerimi nihayetlendirirken Mubarek Ramazan bayramınızı tebrik ediyor, hepinizi yanında hiç bir emanetin zayi olmadığı, emanet edilenlerin en Emin'ine(azze ve celle) emanet ediyorum.
hayatcemresi

11 yorum:

  1. Canımm dualarına amin diyorumm, seninde bayramın mubarek olsun.
    Canım ben sana mail yazıyorum, ulaşmıyormu? Kızlarda seni aramıştı telefonun kapalıymış,gerçekten merak ettik seni. Telefonun tamirdeymiş, inşhAllah sende iyisindir kardeşim, Allaha emanet ol canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın :) Allah razı olsun sizlerden,
      telefon varken mailler kaçmıyordu ama şimdi göremedim mi acaba? Hatırlamıyorum :(( Ama senin mail de bir problem yoktu,

      Sevil'in adresinden mailime cevap gelmiş gibi bildirim aldım ancak anlaşılmayan ingilizce yazılı ve kodlu uzuuun bir mail gelmişti spam gibi belki mailim ona ulaştı o bana yazdı ama onun cevabı bana ulaşmadı :(
      Elhamdulillah iyiyim :) bir problem yok, kızlara selamlar Bayramınız hayır olsun...

      Sil
    2. Sende bizim canımızsın:)) Allah senden de razı olsun canımm, seni seviyoruz . Rabbim herşeyde hakkımızda hayırlısını versın, işlerinizde kolaylık nasib etsin kardeşim ... Ama içim burkuldu bi an , mekan değişikliğini duyunca :( Allahımm bizleri cennette komşu eylesin inşhAllahh....

      Sil
    3. Cezakallahu hayran canım benim :) hayır olur inşeAllah...

      Sil
  2. Hacer ve kizlari16 Temmuz 2015 06:14

    Esselamu Aleykum canim Ablacim... Bu yazini aglayarak okudum...Zaten erken kaybettigim komsumdun...Ayni sehirde bile olmak iyi geliyordu..:( Simdide... Tabiii sizin icin kararinizin hayir olmasini diliyorum Allah dan.. Ama iste ben cok uzgunum.. Dualarim hep sizinle insaallah..Duanizdan unutulmamak duasi ile..Seni coook seviyorum Ablacim..Fi emanillah..

    YanıtlaSil
  3. Hacer ve kizlari16 Temmuz 2015 06:27

    Aglamaktan soylemeyi unutmusum... Allah af olunan kullardan olabilmis olmayi nasip etsin...Gercek anlamda bayrama ulasanlardan olmus olalim insaallah..Ramazan Bayraminiz mubarek olsun..

    YanıtlaSil
  4. merak ettim nereye gidiyorsunuz ? hayırlısı ne ise o olsun hakkınızda gelişmelerden haberdar olmak isterim :(
    siteye devam değil mi herhalükar da ?inşallah

    YanıtlaSil
  5. Ablaa :( selamun aleykum dun yorum yazmistim ama internetim kotuydu ulasmadi herhalde .. memlekete gelmeden aramayi da denemistim,o zaman telefonun tamirdeydi demekki. Yazin hakkinda ne demeliyim bilmiyorum :( cok uzuldum acikcasi gidiyor olma ihtimalinize.. rabbimden hayirlisini istiyorum.. seni tekrar gorebilecek miyim peki?

    YanıtlaSil
  6. Çok ilginç ve güzel bir bloğunuz var. Yazı için de teşekkürler.
    Siteniz çok güzel. Blog arkadaşı olmak isterim. Sitemi ekler misiniz ? Ben de sizi ekliym.

    YanıtlaSil
  7. Ayrılık her daim zordur..bilinçli veya bilinçsiz yapılsa olsa bile..ucunda acı hüzün olsa da belki sonunda tatlı bir huzur yeni insanlar yeni güzellikler ve hikmetler vardır ..hep hayırlı hep güzel hep Allah diyen insanların içinde olmanız dileği ile Allah her yerde Allah varsa her şey var..

    YanıtlaSil
  8. Bu yazıdan dolayı üzülen bütün kardeşlerim haklarını helal etsinler kıyamam size :((
    Son duruma ait kısa bilgileri BURADAKİ tarif yazısınsa bulabilirsiniz :)

    Sevilcim canım kardeşim yorumlarını aldım Allah razı olsun, şimdilik aynı yerimizdeyiz gelecek olursak haberleşiriz inşeAllah ama müsait bir zamanda merhaba deyip numaramı bırakırım inşeAllah Rabbime emanetsin...

    YanıtlaSil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur