İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

16 Aralık 2014 Salı

Birbirinden Güzel Yıldız Lif Modelleri

“Ey Rabbimiz! Biz, ‘Rabbinize iman ediniz' diye imana çağıran bir davetçi işittik ve hemen iman ettik. Ey Rabbimiz! Artık günahlarımızı bağışla, kötülüklerimizi ört ve canımızı iyilerle beraber al!”(Al-i İmran suresi 193.ayet meali)
Rahman ve Rahim olan yüce Rabbimin adıyla...
Blog vesilesi ile çok anlamlı, vesilesi ile beni çok mutlu eden tanışmalarım oldu. Bazen kardeşlerimle yüz yüze tanışma, oturup sohbet etme imkanı buldum, bazen de görmesem de çok sevdiğim, bağlandığım güzel gönüllü kardeşlerim oldu. İşte görmeden sevdiğim bu kardeşlerimden birisi de Ummu Aişe kardeşim. Kendisi ile tanışmam ise Amine kardeşim vesilesi ile ve yine bağlantılı olarak islam-tr vesilesi ile oldu. Ummu Aişe çok güzel lifler örüyor, onun işlerini görünce kendimin bu konuda ne kadar yetersiz olduğumu gördüm, bir şeyler yapıyorum ama benimkiler bunların yanında bir hayli acemice görünüyorlar :)
Kardeşimiz yaptığı bu güzel lifleri sizlerle paylaşmamı istedi. Resimler üzerindeki tasarrufta beni serbest bıraktı. Mümkün olduğunca modelleri engellemeden üzerlerine blog ismini yazdım zira biliyorsunuz internet aleminde hırsızlar, hazıra konucular, yalancılar, kendisinin olmayan resimleri kendisininmiş gibi gösterip yayınlayan ve reklam geliri elde edenler çok. Bu sebepten elimden geldiğince koruma altına almak istedim.
Her model birbirinden şık, sanki işleyen eller, ellerin emanetçisinin zarifliğini, estetik anlayışını ördüğü life yansıtmış, ben bakarken böyle hissettim ve adeta bakmaya kıyamadım maşeAllah, kadın inceliği ve zerafeti bu olsa gerek. Bir de İslamın edebini takınınca en anlamlı ve en güzel haline bürünüyor.
Lifleri benzer olanları aynı grupta toplayarak model çıkaranlara daha bir kolaylık olmasını  ve daha kolay karşılaştırma yapmalarını ve belki diğer lifin modelinden de faydalanmalarına yardımcı olmak istedim.
Lifler hediyelikler arasında çok önemli bir yere sahiptir. El emeği ile ortaya çıkan bir hediye hediyelerin en değerlisidir ve bence ona paha biçilmez. Bu güzel işlerin sergilenmesinin sonuna geldiğimiz bu satırlarda, bunları hazırlayan canım kardeşime teşekkürü bir borç biliyorum. Yaptığı bu güzel paylaşımla beni çok mutlu etti, Rabbim ona da ve bu sayfayı takibeden, okuyan siz değerli kardeşlerime de hayırlı mutluluklar yaşatsın(amin).
***
Yaklaşan Yılbaşına dair yazımı sizlere tekrar hatırlatmak isterim...Resim üzerine tıklayarak yazıya ulaşabilirsiniz...
 

16 yorum:

  1. Gördüğüm en güzel lif örnekleri. Ummu aişe kardeşimizin ellerine sağlık. Senin de ellerine sağlık canım bunları resimleyip gösterdiğin için. Tabi ben hayran hayran sadece baktım:) lif konusun da pek yetenekli değilim maalesef:) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Kardeşimizin eline sağlık ne güzel nakış nakış işlemiş hayran kaldım, Allah nazardan saklasın sağlıkla kullansın.

    YanıtlaSil
  3. Selamun aleykum ve rahmetullah, ben de tanıştığımıza çok çok memnunum. : )

    Bu dünyada yan yana gelemiyor olsak da, sizler gibi kardeşlerimin varlığını bilmek dahi yetiyor. Çok sevdiğim bir söz var: "Benim öyle kardeşlerim var ki; onları anam doğurmamıştır." Tüm din kardeşlerime bu vesile ile buradan selamlarımı iletiyorum.

    Vesile olandan Allah razı olsun.. : )

    Not: Liflerimin beğenildiğine ayrıca çok memnun oldum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam we rahmetullah ummu aişe hoşgeldin :)
      maşeAllah beğenmemek ne mümkün, yapan ellerin dert görmesin hayırla ve sağlıkla kullanırsın inşeAllah,
      bloğun da hayırlı olsun :) hayırlara vesile olsun,
      Rabbime emanetsin...

      Sil
    2. Size ve tüm güzel yorumlar için diğer kardeşlerime çok teşekkür ediyorum. : )

      Lif konusunda yetenekli olmadıklarını düşünen kardeşlerim, eminim başka başka alanlarda çok yeteneklisinizdir. Hatta belki bu konuda da aslında yeteneklisinizdir, ama farkında değilsinizdir; üzerinde çalışmak gerek. : )

      (Örneğini alıp da, hala çıkaramadığım bir sürü model var. İnşallah bir gün onları da çözmek nasip olur : ))

      Hepiniz Allah'a emanet olun. : )

      ***

      Bu arada bloğu da bi heves açtım ama hala tam çözemedim; hayırlısı inşallah : )

      Sil
    3. Ummu Aişe yardımcı olabileceğim bir şey olursa seve seve yardım etmeye çalışırım :)

      Sil
    4. İnternetimin kotasını erken doldurdum yine; inşallah netim bi yenilensin, biraz daha inceleyeyim. Takıldığım yer oldukça da size danışırım artık, Allah razı olsun : )

      Sil
    5. Son durum: bu blog işi şimdilik kalsın dedim, blogu kapattım. Belki çook çok sonra tekrar deneyebilirim, hayırlısı artık : )

      Allah'a emanet olun cümleten : )

      Sil
  4. Selamun aleykum ablacim.. ve ummu aise abla:) ellerine saglik,hepsi cok tatli ve guzel gorunuyorlar.ahh su maharetli bayanlar ..bazen beni cok utandiriyorsunuz:)asla elimden gelmeyecek isler bunlar:(

    Hatice ablacim yazin icinde Allah razi olsun.yeni yil sapkinligi bu gunlerde hatirlamamiz gereken bir konu gercekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam benim tatlı kardeşim :)
      hiç utanma sende bize lazımsın, ihtiyaç duyduğumuzda yardım alabileceğimiz senin gibi tatlı doktorlara çok ihtiyaç duyuyoruz, sen bir an evvel okulu bitir, örgüleri, lifleri de biz yaparız :))

      Sil
  5. Selamun aleykum ablacim , nasılsın? MashAllah hepsi çook güzel, ellerine sağlık Ummu Aişe ablanın. Ben en çok 16. sını beğendimmm ne tatlı bişey o öyle:)) Resmini bile kaydettim olurda yapmayı öğrenirsem(bir umut) yapayım diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam Sakinacım, elhamdulillah çok iyiyim sizleri burada görünce daha bir iyi oluyorum :))
      Yapacağına eminim böylece doktorların da yapabileceğine güzel bir örnek olursun,
      Nefise de istese mutlaka yapar, kendisine haksızlık etmiş :) seviyorum sizleri, Rabbime emanetsiniz...

      Sil
  6. Canım, ümmü Aişe kardeşimizin ellerine sağlık ne güzel lifler bunlar böyle bakarken mutlu oldum :)) seninde emeğine sağlık , paylaşımın çok güzel...
    Yılbaşıyla ilgili yazıyı da okudum, Rabbim doğru yolundan ayırmasın ,Allah senden razı olsun canım çok güzel olmuş ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak etmiştim bu hanımdan niye ses seda yok diye elhamdulillah :)
      Rabbim cümlemizden de razı olsun(amin),
      kalbi muhabbetlerimle...

      Sil
  7. Maaşallah ne kadar hamarat hanımlarımız var. Ellerine sağlık kardeşimizin.

    YanıtlaSil
  8. Oooo maşaAllah hepsi birbirinden güzel. Şu elbise olanını benim ufakliğa giydirsek olmaz mı. Yazık değil mi banyolarda heder olsun :))

    YanıtlaSil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur