İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

26 Eylül 2010 Pazar

HASBİHAL...

         Esselamu aleykum...
        Memleketten döneli neredeyse on beş gün oldu.Yoğun, çok güzel ve özel bir yazdı bizim için. Köyümüzde bir hayli uzun kaldık ama ne kadar uzun da olsa onun da sonu geldi,tıpkı ömrümüz gibi...Bir gün ömür nimetinin de sonu gelecek,Rabbim razı olacağı bir hayatı razı olacağı bir ölümle sonlandırsın(amin).
      Döndükten bir kaç gün sonra ilk göz ağrım canım oğlumu Ankara dışına üniversiteye yolladım,ayrılık zor oldu,parçalı bulutlu yağmurlu bir hafta geçirdim,ama yavrumun iyi haberlerini aldıkça rahatladım,elhamdulillah.Rabbim cümlemize sıhhat afiyet versin,yavrularımızın,sevdiklerimizin acılarını göstermesin(amin).Elhamdulillah yanımda üçü var da ayrılık çok koymuyor,bir veya iki tane olsalardı işim çok zordu.
     Eski sayfamda resimlerimin çok geç veya hiç açılmaması yönündeki gelen bilgilerden dolayı buraya taşınmaya kendimi mecbur hissettim,taşınmamak için çok direndim,yapabileceğim her çareyi denedim ama değişen bir şey olmadı,taşınmak çok zamanımı aldı canım arkadaşlarıma pek uğrayamadım,inşaallah fırsat buldukça takiplerinde olur onların değerli bilgilerinden de faydalanırım,nasip olursa bundan sonra yazı ve tariflerime burada  devam etmeyi düşünüyorum inşaallah,Rabbim razı olacağı paylaşımlarda bulunmayı nasip etsin(amin).
      Yeni yazı ve tariflerle buluşmak üzere en emine emanet olun...

10 yorum:

  1. Sorunsuz olsun yeter.Bitirdin çok şükür.Herşey çok güzel oldu.Ellerin dert görmesin ablam...

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin:)
    yeni adresin hayırlı olsun...
    Allah sağlıcakla kavuştursun oğluna, benimkiler henüz küçük olsa da, tahmin ederim kolay değildir, büyüdüklerinde kaçınılmaz durumlardan, sağlık ve huzurları yerinde olsun inşallah, derslerinde de başarılar diliyorum...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. S.A.
    Memlekette geçirdiğin tatilin güzel geçmesine sevindim hatice abla .yeni adresinde hayırlı olsun.İnşaallah bundan sonra yapacağın güzel paylaşımları bekliyorum.sizden çok faydalı bilgiler öğreniyorum.Allah razı olsun.
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Salam dear,

    Thanks for visiting my site, I'm fine, how about you?

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun ablacım...
    ellerine sağlık...selamlar

    YanıtlaSil
  6. s a yenı bloğun hayırlı olsun ınşallah burda sorun yaşamazsın tekrar hoş geldın hepınızı öptüm a e o .sevgı malatya.

    YanıtlaSil
  7. Ayrildigin gibi kavus insalla Hatice abla... oglunun saini düsününce sana adaha farkli hitap etmem gerektigini düsündüm.

    Muhabbetle...

    YanıtlaSil
  8. Sevgili kardeşlerim,arkadaşlarım,
    Cahide,Adaşım,Nilü ve Filiz güzel yorum ve temennileriniz için şükranlarımı sunuyorum.

    Ablacığım inşaallah sayfamı beğenmişsindir,güzel yorumun beni çok sevindirdi,herkese bizden selam ve sevgilerimizi ilet,hayırla kalın inşaallah.

    Sevgili Lavantin çok incesin,bana istediğin gibi hitabedebilirsin önemli olan içten ve samimi olmak,bu da sende var,sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  9. Hatice ciğim,
    Ben ne yapayım:( Hem daha küçükler hem de ikisini birden bu yıl İstanbul a gönderdik. Daha doğrusu burslu kazandılar ve onlar için en iyi seçimin o olduğunu düşündük. Rabbim mahcup etmesin ve cümlesine hayırlı başarılar versin inş.
    Bu hafta sonu belki gelecekler, özlemle bekliyorum. Oğlun nereyi kazandı? Ankaraya çok uzak değilse sık sık gelir inş. Üniversite daha rahat, bizimkiler en iyi ihtimalle iki haftada bir gelecekler.Neyse canım ya, seni görünce mektup gibi yazdım, bıraksam başka arkadaşlara yorum yazacak yer kalmaz:)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ilk ziyaretim bu blogu. Hayirli ugurlu olsun. Guzel paylasimlarda bulusmak dilegiyle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur